Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

ALDI Online bevásárlás

Kezdje kedvezménykuponnal az online bevásárlást! Az első rendeléséért fizessen most 2.000 forinttal kevesebbet!*

A házhozszállítás folyamata

Mi történik, ha problémám van a kiszállított termékekkel?

Vállalkozásunk kifejezetten nagy figyelmet fordít a kiszállított áruk minőségére, szavatosságára.
Ha hibás, sérült terméket kapsz, hiányos a kiszállítás, vagy nem megrendelt vagy jóváhagyott terméket találsz a kiszállított csomagban, kérjük vedd fel a kapcsolatot a ROKSH ügyfélszolgálatával e-mailben (support(at)roksh.com) vagy telefonon (061/808/8575).


Van-e lehetőség termék visszaküldésre és visszatérítésre?

Szükség esetén vásárlásod után a blokkal, vagy az e-mailben kapott számlával van lehetőséged a kívánt termékeket a magyarországi ALDI áruházak valamelyikében visszaváltani vagy cserélni. Amennyiben panasz merül fel a termékek minőségével kapcsolatosan, az erre irányuló emailen beérkező panaszokat a ROKSH kivizsgálja (kérjük, mindig mellékeljék a kérdéses termékről készült fotót, a rendelési azonosítót és az eset leírását). A panasz elbírálását követően, a ROKSH 14 naptári napon belül tudja visszatéríteni a hibás termék árát. További információ: Help Center (roksh.com)


Mi történik, ha egy termék többe kerül a boltban a weboldalon feltüntetett árnál?

Az ALDI üzleteiből online megrendelhető termékek árai eltérhetnek az aktuális áruházi áraktól.
Amennyiben az online felületen feltüntetett ár alacsonyabb a bolti árnál, a ROKSH Személyes Bevásárlód felhív a boltból és egyeztet veled, ekkor el is állhatsz a vásárlástól vagy az adott termék megvásárlásától illetve megkérheted a ROKSH Személyes Bevásárlót, hogy keressen részedre a boltban számodra elfogadható helyettesítő terméket. További információ: Help Center (roksh.com)


Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?

Fizetni a ROKSH weboldalain, illetve a mobileszközről igénybe vehető ROKSH applikáción a Barion fizetési rendszeren keresztül van lehetőséged, vagy választhatod az átvételkor történő (utánvétes) fizetést bankkártyával. Sajnáljuk, de készpénzt nem fogadhatunk el, mivel higiéniai és biztonsági okokból a ROKSH Bevásárló Asszisztens nem tart magánál készpénzt.
Megrendeléskor 100 forint kerül terhelésre a bankkártyádhoz tartozó bankszámlán. A véglegesített rendelés alapján az összeg automatikusan levonásra kerül. Biztonságod érdekében a kártya adatokat a megrendelés lezárulásával töröljük. További információ: Help Center (roksh.com)

 

Rendelésemet töröltem, mikor kapom vissza a kártyán zárolt összeget?

A visszatérítés ugyanarra a bankkártyára fog megérkezni, mint amellyel leadtad a rendelésedet.
A rendelés törlésekor a ROKSH részéről azonnal megtörténik a kártya feloldása, azonban felhívjuk figyelmedet, hogy bankonként változhat ennek időtartama, ezért szíves türelmedet és megértésedet köszönjük. A visszatérítés jellemzően 1-2 banki munkanapon belül megtörténik.
Kérdés esetén fordulj a ROKSH Ügyfélszolgálatához! További információ: Help Center (roksh.com)

 

Hogyan történik a kilós/friss áruk bevásárlása és árazása?

Rendelésed során lehetőséged van adott mennyiséget rendelni (min 0,2 kg, max 5 kg adott termékből). A bevásárlás alkalmával ennek mértéke + / - irányban változhat, nagyobb eltérés esetén a ROKSH Bevásárlód személyesen keres meg és egyeztet Veled a boltból. További információ: Help Center (roksh.com)

A ROKSH online bevásárlási szolgáltatása jelenleg még nem elérhető az ország egész területén. Az elérhetőséget a shop.aldi.hu weboldalain, illetve a mobileszközről igénybe vehető ROKSH applikáción az irányítószáma és címe megadása után láthatja.
Amennyiben az Ön által választott településen még nem érhető el a szolgáltatás, lehetősége van feliratkozni a ALDI-ROKSH hírlevelére, amelyen keresztül értesítik, ha az Ön által választott településen elindul a szolgáltatás.

Az online bevásárlással kapcsolatban van kérdése? Akkor látogasson el a következő oldalra:
KATTINSON!

Az ALDI Online Bevásárlás feltételeire vonatkozó vásárlói tájékoztató

Tisztelt Vásárlóink!

Ezúton is tájékoztatjuk Önöket, hogy a WeShop Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhely: 1096 Budapest, Sobieski János utca 18. 2. em. 3. ajtó; „ROKSH”) által üzemeltetett www.roksh.com és www.shop.aldi.hu címeken elérhető online bevásárlást támogató oldalakon és a mobileszközről igénybe vehető ROKSH applikáción (“Online Felületek”) az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. (székhely: 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.; „ALDI”) üzleteiből („Üzlet”) a ROKSH személyes bevásárló („Személyes Bevásárló”) kiszállításával megrendelhető termékekért („ALDI Online Bevásárlás”) fizetendő eladási árak az alábbiak szerint alakulnak az ugyanazon termékeknek az Üzletekben feltüntetett eladási árához képest:

Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy az ALDI Online Bevásárlás keretében a ROKSH-on keresztül megrendelhető termék eladási áraként a terméknek a megrendeléskor az Online Felületeken feltüntetett eladási árát, az – akár cikkszámváltozás miatt is – felajánlott cseretermék vagy utólagosan megrendelt termék esetén pedig annak a Személyes Bevásárló által közölt eladási árát kell megfizetniük, függetlenül attól, hogy – akár a megrendelés, akár a kiszállítás napján – miként alakul a terméknek az Üzletben vagy akár a magán a terméken feltüntetett eladási ára. Ez az előre mért és csomagolt súlykódos élelmiszertermékeken (pl. friss hús, sajt) feltüntetett eladási árakra is irányadó.

A különleges ajánlatként (szuper ajánlatként, szuper akcióként vagy akciósként) feltüntetett árak azon a ROKSH-on keresztüli megrendelésekre érvényesek, amelyek a különleges ajánlat végéig leadásra, és a megrendelést követő 4 napon belül kiszállításra kerülnek.

Az ALDI termékek vonatkozásában csak olyan megrendelések leadására van lehetőség a ROKSH-on keresztül, amelyek értéke eléri 12.000,- Ft összeget.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az ALDI állandó árukészletével ellentétben a szezonálisan elérhető termékek csak korlátozott számban állnak rendelkezésre. Ezek az ajánlatok a készlet erejéig érvényesek. Amennyiben a gondos tervezés ellenére bizonyos termékek a nem várt magas kereslet következtében már az értékesítés első napján elfogynak az Üzletben, úgy ezért szíves elnézését kérjük.

Az ALDI Online Bevásárlás keretében az értékesítés kizárólag háztartási mennyiségben történik. A palackok nem betétdíjasok. Az eladási ár mindennemű adót magában foglal. A termékek dekoráció nélkül kerülnek értékesítésre. Az Online Felületeken látható termékmegjelenítések csupán illusztrációként, elkészítési, ill. tálalási javaslatként szolgálnak. Ugyanaz a termék az Online Felületeken feltüntetettektől eltérő csomagolásban is árusításra kerülhet, de egy adott termék Üzletenként kizárólag egyfajta csomagolásban kerül értékesítésre. A termékek műszakilag, ill. külsőleg eltérhetnek az Online Felületeken megjelenített fotón látottaktól, az esetleges helyesírási, ill. nyomdahibákért nem vállalunk felelősséget.

Az esetleges félreértések elkerülése érdekében hangsúlyozni kívánjuk, hogy az ALDI Online Kiszállítás általános szerződési feltételei szerinti ALDI Online Kiszállítás és Pin Printing útján történő vásárlás az ALDI Online Bevásárlástól eltérő értékesítési csatornák. Az ALDI Online Kiszállítás és Pin Printing útján megvásárolható termékek ROKSH-on keresztüli megrendelésére nincs mód, azok az ALDI Online Bevásárlás keretében nem érhetők el.


Kérjük, a fentieket okvetlenül vegyék figyelembe, mielőtt az Online Felületeken ALDI termékekre adnának le rendelést. Köszönjük!

az Önök ALDI Online Bevásárlás csapata

 

Az ALDI Online Bevásárlással kapcsolatos adatkezelési tájékoztató
Adatkezelési tájékoztató megtekintése

Az online bevásárlási szolgáltatást nem az ALDI (ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.), hanem partnere, a ROKSH (WeShop Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 1096 Budapest, Sobieski János utca 18. 2. em. 3. ajtó) nyújtja.

*Kizárólag az új regisztrációt követő első vásárlás esetén.